m e m o r y
about home twitter


SPM Around De Corner !
Tuesday, October 16, 2012 | 6:57 AM | 0 comments

Assalamualaikum to all pembaca blog SI BUDAK SENGET niyy... Apa macam semua ? Ada baek ka ? Harap-harap korang dalam keadaan sihat sejahtera ye... Okay dalam sibuk-2 buad homework niyh punn sempat gak mahu update blog niyy.. hehe.. Seperti korang tau , aku kan salah seorang SPM victim yang terhormat tahun niyy @ 2012 ... hoho ... As usually bagi semua SPM candidate mesti rase macam apa yang aku rase rite ? :) So , now rase CUAK+TAKUT+NOT READY+RISAU = SEMUA RASE ADA ! haha... Aku rase aku belum ready sepenuhnya nak berhadapan dengan paper SPM nanti... Tapi aku harap itu sume tak mengganggu aku... Aku yakin aku boleh lakukan ! Bak kata si dia , GO BABY ! GO BABY ! haha... Sekarang Aku sedang berusaha catch-up balik apa subjek yang aku still blur... Korang yang kat luar sane tuh kalau pandai-2 tolong lha ajar aku taw! taw ! taw ! hehe... So aku rase sampai sini jea yang aku larat taip... Maaflah kalau penulisan aku niyy kurang menarik perhatian korang & buatkan korang tak bernafsu nak membaca..haha ... aku punn tak pandai nak bermadah-madah berhelah niyy macam lagu ziana zain tuh..hehe... So finally , Korang doakan aku , kawan-kawan aku & all SPM candidates seluruh Malaysia niyy supaya dapat kejayaan yang membanggakan dan result yang baik nanti kayy.. Akhir kata dari aku , majulah sukan untuk negara ! Assalamualaikum !






Iron Man Mark IV